Ingyenes szállítás 15 000 Ft felett! - Akár 1 munkanapon belül!

Szállítás

Ingyenes kiszállítás 15.000 Ft. felett

A covid járvány mindenkire hatással van, ami ránk is igaz. Cégünk maximálisan tartja magát a hatályos szabályozásokhoz, így aktuálisan az alábbiak szerint működünk:

Javasoljuk az online vásárlást, az így leadott rendeléseket továbbra is a megszokott feltételek szerint teljesítjük.

Kerüljétek a készpénz használatát, amennyire csak tehetitek fizessetek bankkártya segítségével! Amennyiben bármelyik ponton változás áll be működésünkben, tájékoztatunk titeket!

A cbdays.hu 1 munkanapos szállítási határidőt garantál Magyarország területén belülre, HA:

a GLS futárszolgálatot választod;

  • megrendelésedet hétköznap 17:00-ig leadod az oldalunkon;
  • a kiválasztott termék(ek) raktáron van(nak);
  • elérhetőségedet helyesen rögzítetted;
  • és az általad megadott szállítási címen elérhető vagy.

Gyakran ismételt kérdések GLS futárszolgálattal kapcsolatban

Mikorra várhatom a szállítást?

A GLS futárszolgálat hétfőtől-péntekig azaz minden hétköznap 8:00-17:00 óra között szállítja ki a megrendeléseket.

Meg tudom-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 11 óra 51 perc)

Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. futároknak van egy előre eltervezett útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. A kiszállítás napján sms értesítést kapsz a kiszállítást végző vállalattól, melyben felajánlanak egy 3 órás intervallumot a nap folyamán, így le tudod szűkíteni a  kiszállítás időpontját. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy te, vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegyétek a csomagot, hosszabb (legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethetsz a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.

Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?

Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden hozzá telhetőt meg fog tenni, hogy ez meg is történjen! Ha nem talál otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk fixen garantálni), vagy a postaládában, ajtón hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás. Minden esetben tudsz változtatni a csomag átvételi helyén és időpontján a csomagom.eu oldalon, az előzetesen megküldött csomagszámmal és jelszóval.

Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?

Amennyiben van információ, ami segíti mind a te, mind a futárszolgálat dolgát, akkor ezt jelezd! (pl.: Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengő, esetleg máshol van a bejárat).

Hova érdemes ezt írni?

Amikor leadod a megrendelésed a webáruházunkban, akkor a vásárlási oldalon, a Megjegyzés szekcióban, tudsz szöveges leírást is megadni. Bármi fontos, hasznos információd van, akkor kérünk, hogy ide írd be.

Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?

A futárok egy nap akár több száz csomagot is kezelhetnek, ezért sajnos nincsen módjuk telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezésüket.

Ingyenes szállítás

15 000 Ft összegű rendelés felett

14 napos elállás

Nem tetszik? Küldd vissza!

100% elégedettség

Csak ellenőrzött, minőségi termékek

Szakmai tanácsadás

Kérdezz, segítünk!