Szállítás

Ingyenes kiszállítás 15.000 Ft. felett

A covid járvány mindenkire hatással van, ami ránk is igaz. Cégünk maximálisan tartja magát a hatályos szabályozásokhoz, így aktuálisan az alábbiak szerint működünk:

Javasoljuk az online vásárlást, az így leadott rendeléseket továbbra is a megszokott feltételek szerint teljesítjük.

Kerüljétek a készpénz használatát, amennyire csak tehetitek fizessetek bankkártya segítségével! Amennyiben bármelyik ponton változás áll be működésünkben, tájékoztatunk titeket!

A cbdays.hu 1 munkanapos szállítási határidőt garantál Magyarország területén belülre, HA:

a GLS futárszolgálatot választod;

  • megrendelésedet hétköznap 17:00-ig leadod az oldalunkon;
  • a kiválasztott termék(ek) raktáron van(nak);
  • elérhetőségedet helyesen rögzítetted;
  • és az általad megadott szállítási címen elérhető vagy.

Gyakran ismételt kérdések GLS futárszolgálattal kapcsolatban

Mikorra várhatom a szállítást?

A GLS futárszolgálat hétfőtől-péntekig azaz minden hétköznap 8:00-17:00 óra között szállítja ki a megrendeléseket.

Meg tudom-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 11 óra 51 perc)

Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. futároknak van egy előre eltervezett útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. A kiszállítás napján sms értesítést kapsz a kiszállítást végző vállalattól, melyben felajánlanak egy 3 órás intervallumot a nap folyamán, így le tudod szűkíteni a  kiszállítás időpontját. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy te, vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegyétek a csomagot, hosszabb (legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethetsz a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.

Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?

Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden hozzá telhetőt meg fog tenni, hogy ez meg is történjen! Ha nem talál otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk fixen garantálni), vagy a postaládában, ajtón hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás. Minden esetben tudsz változtatni a csomag átvételi helyén és időpontján a csomagom.eu oldalon, az előzetesen megküldött csomagszámmal és jelszóval.

Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?

Amennyiben van információ, ami segíti mind a te, mind a futárszolgálat dolgát, akkor ezt jelezd! (pl.: Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengő, esetleg máshol van a bejárat).

Hova érdemes ezt írni?

Amikor leadod a megrendelésed a webáruházunkban, akkor a vásárlási oldalon, a Megjegyzés szekcióban, tudsz szöveges leírást is megadni. Bármi fontos, hasznos információd van, akkor kérünk, hogy ide írd be.

Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?

A futárok egy nap akár több száz csomagot is kezelhetnek, ezért sajnos nincsen módjuk telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezésüket.